BLIV MEDLEM

Er du interesseret i historie, så bliv medlem og støt dermed Lokalhistorisk Forening.

Du kan melde dig ind ved at kontakte os/skrive til mail@jellinglokalhistoriskeforening.dk

Det koster kun 150 kr., og medlemsskabet inkluderer årsskriftet "Svundne Tider", der fortæller historier fra vore gamle sogne.
Derudover bydes medlemmerne på udflugter til historiske steder, foredrag samt mulighed for deltagelse i planlægning af udstillinger med lokalhistoriske emner.

Gaver og støtte til foreningens arbejde

Vi modtager gerne små som store donationer til støtte for det lokalhistoriske arbejde i Jelling, Kollerup-Vindelev og Hvejsel Sogne. Vore midler er beskedne, så det er en stor hjælp, når vi modtager pengegaver fra gavmilde borgere til foreningens aktiviteter.